Název:
Překážkové areály
Překlad názvu:
Obstacle courses
Autoři:
Korf, Marek ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Frainšic, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1 ABSTRAKT Název: Překážkové dráhy Cíle práce: Seznámení s oblastí překážkových areálů. Rozdělení překážkových areálů a drah jednotlivých integrovaných sborů. Zkouška náročnosti vybraných překážkových areálů. Orientace v používaném stavebním materiálu a nastudování teoretických manuálů. Metoda: Řízené rozhovory se strukturovaným obsahem. Dále bude použita metoda nezúčastněného i zúčastněného pozorování na překážkových areálech vybraných sborů AČR, PČR a HZS. Výsledky: Seznámení s problematikou oblasti překážkových areálů proběhlo úspěšně. Použití písemných materiálů naplnilo očekávání použitých zdrojů a informací. Bylo očekáváno, že Při seznámení s oblastí PA byly uskutečněny 4 rozhovory, následně byla provedena jejich analýza. Z rozhovorů v kapitole 5. 6. 7. a 9. vyplynulo, že rozdílnost mezi PA je především v jejich náročnosti. Pozorování v terénu prokázalo, že použití překážkových drah je teoreticky předem určeno. A při seznámení s oblastí PA byla všechna pozorování opravdu přínosná. Nejen že daly možnost vyzkoušet si PA, ale poskytly především fokusovaný pohled na problematiku. Při zúčastněném pozorování mohu potvrdit specifickou náročnost všech PA. Způsob využití se řídí směrem specializace jednotlivých útvarů. Klíčová slova: Překážky, zdolávání, materiál, soutěžící, výkon, speciální, příprava a...1 Name: Obstacle courses Aim: Getting to the area of obstacle areas. Division of obstacle sites and integrated pathways of individual congregations. Test Performance of selected areas steeplechase. Disclosure of potential use for educational purposes and school. Orientation used in building materials and staging of theoretical manuals. Method: Collection and work with written information relating to the obstacle areas. Structured interviews with structured content. Furthermore, the method will be disinterested and participant observation at selected campuses hurdle corps Army, Police and Fire Rescue. Results: Basic features of the steeple was held areas. The use of written materials fulfilled the expectations of sources and information. In the introduction to the PA areas were carried out four interviews were subsequently conducted their analysis. The interviews in Chapter 5 6th 7th and 9 showed that the difference between the PA is primarily in their demands. Field observations showed that the use of obstacle paths are theoretically determined. A meeting with the PA areas were all watching really helps. When participating observation can confirm the specific demands of the PA. Usage is governed by the direction of specialization of individual departments. Keywords: Obstacles, control, materials,...