Název: Využití lexikální antonymie v anglické internetové reklamě
Překlad názvu: The use of lexical oppositeness in English internet advertising
Autoři: Betincová, Barbora ; Klégr, Aleš (vedoucí práce) ; Šaldová, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: antonymie; lexikální opozice; reklama; advertising; antonymy; lexical oppositeness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47935

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet