Název: Gender a média v éře postmodernity: odkrývání genderových stereotypů v současném českém reklamním diskurzu
Překlad názvu: Gender and Media in the Age of Post-Modernity: Revealing Gender Stereotypes in the Contemporary Czech Advertising Discourse
Autoři: Olbertová, Martina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskurz; distorze; femininita; gender; genderové stereotypy; hegemonie; hyperrealita; ideologie; maskulinita; mytologie; média; mýtus; postmodernita; reklama; simulakrum; sociální konstrukce reality; stereotypizace; sémiotická analýza; sémiotika; televize; commercial; discourse; distortion; femininity; gender; gender stereotypes; hegemony; hyperreality; ideology; masculinity; media; myth; mythology; postmodernity; semiotic analysis; semiotics; simulacrum; social construction of reality; stereotypization; TV

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-311979


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet