Název: Vydavatelské strategie Knižního klubu
Překlad názvu: Knižní klub publishing strategy
Autoři: Váňová, Jana ; Mocná, Dagmar (vedoucí práce) ; Kubíček, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: Agatha Christie; Danielle Steelová; Knižní klub; marketing a propagace knih; prodej knih; vydavatelské strategie; Agatha Christie; book sale; Danielle Steel; Knižní klub; marketing and book promotion; publishing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46017

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310305


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet