Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction in FITcentrum Chrudim
Autoři:
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...Title: Marketing Research of Customer satisfaction in FITcentrum Chrudim Objectives: Thesis "Marketing Research of Customer satisfaction in FITcentrum Chrudim" is in its final form a very important source of marketing information system of management in a medium-sized fitness center in Chrudim. Its aim is to determine customer satisfaction with products depending on their initial expectations. Acquired views, comments and criticisms of the provided services helped us to assess the state of the sports organization on the basis of which a proposal was submitted for possible improvement. Methods: The study is based on theoretical knowledge related to the selected topic. Marketing research based on the method of survey was one of the most frequently used methods for enquiring about customer satisfaction. Results of the individual questions of the questionnaire are shown in the graphs. Based on their interpretation, the state and operations of the surveyed organization was assessed. To obtain information about the operation of FITcentrum Chrudim, a semi- structured interview was conducted with the owner. Results: Marketing research is a unique source of information, which was still lacking to the organization, and therefore, the management of studied fitness center lost track of the actual requirements...
Klíčová slova:
marketingový mix služeb; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; sportovní marketing; sportovní služby; customer satisfaction; marketing mix of services; marketing research; sports marketing; sports services