Název: Od funkce k prostředku - komunikační mix reklamní kampaně Generali (sémiotická analýza)
Překlad názvu: From function to the device - communication mix of the advertising compaign Generali (semiotic analysis)
Autoři: Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Generali; komunikační mix; reklamní kampaň; sémiotická analýza; advertising campaign; communication mix; Generali; semiotic anylsis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43800

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308095


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet