Název: Techn(olog)ická revoluce ve vzdělávání: zvyklosti a postoje žáků devátých tříd ZŠ ke studiu a samostudiu uvnitř reformujícího se školství
Překlad názvu: Techn(olog)ical Revolution in Education: Practices and Attitudes of Ninth Grade Pupils to Education and Autodidacticism within the Reforming System of Education
Autoři: Růžička, Jakub ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktické metody; institucionální školské vzdělávání; metody vyučování; mimoškolní vzdělávání; oblíbenost pedagoga; oblíbenost školních předmětů; opisování; podvádění; postoje; Praha; reforma vzdělávání; reforma školství; revoluce ve vzdělávání; samostudium; sociologie vzdělávání; studium; tahák; tradiční vzdělávací systém; trend vzdělávání; výuka orientovaná na učitele; výuka orientovaná na žáka; výzkum; zvyklosti; základní školy; ZŠ Hostýnská; Česká republika; žáci deváté třídy ZŠ; afterschool education; attitudes; autodidacticism; cheating; cribbing; Czech republic; didactic methods; educational reform; habits; ICT in education; institutional education; instructional scaffolding; ninth grade pupils; popularity of school subjects; popularity of teachers; popularization of education; practices; Prague; reform of education; research; revolution in education; school subjects; sociology of education; student-centered learning; teacher-centered; trend in education; ZS Hostynska

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43457

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307755


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet