Original title:
Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Translated title:
Marketing Activites of the club Tatran Omlux Střešovice
Authors:
Hlavička, Aleš ; Procházka, Jan (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoringTitle: Marketing activities of sport club Tatran Střešovice Objectives: The aim of this work is to propose appropriate measures for more effective floorball club marketing work, especially towards the fans, partners and its own club members, in accordance with specific enviroment. Methods: Analysis of internal and external factor of sports organization, case study, document analysis, interview Results: Summary of recommendations for improvements in various areas of the marketing mix, work with club members, fans and partners of the club Keywords: Marketing mix, Tatran Střešovice, Communication mix, Interview, Sponsorship
Keywords:
Communication mix; Interview; Marketing mix; Sponsorship; Tatran Střešovice; interview; komunikační mix; marketingový mix; sponzoring; Tatran Střešovice
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43406