Original title: Příprava studentů primární pedagogiky ke konstruktivistickému pojetí učiva a vyučování o společnosti
Translated title: Preparing student teachers for constructivist teaching about society in primary grades
Authors: Dvořáková, Michaela ; Spilková, Vladimíra (advisor) ; Stará, Jana (referee) ; Brtnová Čepičková, Ivana (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: clinical interview; concept mapping; conceptual change; constructivism; pre-service teacher training; social studies; klinický rozhovor; konceptuální změna; konstruktivismus; pojmové mapování; pregraduální příprava učitelů; sociální vědy

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42021

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-306321


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share