Název: Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Překlad názvu: Individualized approach to student early learning at the start to prevent school difficulties
Autoři: Mrázková, Andrea ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: individualizace; mladší školní věk; spolupráce s rodinou; učitel; školní obtíže; early childhood; family cooperation; individualization; school difficulties; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/41812

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-306112


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet