Název: Zvuková stavba reklamních spotů z hlediska percepčního hodnocení
Překlad názvu: The Phonetics of Advertising in Terms of Perception Assessment
Autoři: Göttlichová, Marcela ; Bořek - Dohalská, Marie (vedoucí práce) ; Veroňková, Jitka (oponent) ; Bartošek, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: percepční hodnocení; Rozhlas; rozhlasová reklama; zvuková podoba jazyka; perception assessment; phonetics; Radio; radio advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/41645

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-305945


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet