Název: Sociologické aspekty impulzivního nakupování
Překlad názvu: Sociological aspects of impulsive shopping.
Autoři: Pfeiferová, Jitka ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: impulzivní; iracionální; kvalitativní výzkum; nakupování; racionální; Rozhodování; Decision making; impulsive; irrational; qualitative research; rational; shopping

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40976

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-305278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet