Název:
Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Překlad názvu:
Marketing research of the participants' satisfaction European Week of Women in the years 2009 - 2011
Autoři:
Omcirk, Vilém ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011. Cíle práce: Prezentace a interpretace výsledků marketingového výzkumu v letech 2009 - 2011, ověření hypotéz, doporučení organizátorům akce dle zjištěných výsledků. Metoda: Kvantitativní výzkum v letech 2009 - 2011, písemné dotazování, analýza spokojenosti zákazníků. Výsledky: Veškerá zjištění jsou prezentována v praktické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem informací organizátorům akce a reflektují vývoj spokojenosti účastnic v letech 2009 - 2011. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketing.Title: Marketing research of the participants' satisfaction European Week of Women in the years 2009 - 2011. Goals: Presentation and interpretation of results of marketing research in the years 2009 - 2011, test hypotheses, recommendations for event organizators according to obtained results. Method: Quantitative research in the years 2009 - 2011, written questioning, analysis of costumer satisfaction. Results: Particular discoveries are presented in practical part of the work, verify predetermined hypotheses, they are important source of information for event organizators and reflect the evolution of participants' satisfaction in the years 2009 - 2011. Key words: marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, sports management, sports marketing.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; sportovní management; sportovní marketing; customer satisfaction; marketing; marketing mix; marketing research; sports management; sports marketing