Název:
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Překlad názvu:
Marketing activities of ice hockey club HC Vagnerplast Kladno and the improvement suggestions
Autoři:
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast KladnoTitle: Marketing activities of ice hockey club HC Vagnerplast Kladno and the improvement suggestions Objectives: The main goal is to propose measures which will, in accordance with the specifics of the Kladno hockey club to improve the marketing activities and cooperations with partners and fans. Methods: Analysis of internal and external factor of sports organization, case study, document analysis, interview Results: Suggestions and recommendations for improvements and streamlining activities in the marketing mix, working with partners and fans of the club Keywords: marketing mix, sponsorship, interview, HC Vagnerplast Kladno
Klíčová slova:
HC Vagnerplast Kladno; interview; marketingový mix; sponzoring; HC Vagnerplast Kladno; interview; marketing mix; sponsorship