Název:
Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Překlad názvu:
Suggestions for improvement of marketing strategies for sport and regeneration equipments in the competitive conditions of Central Povltaví
Autoři:
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových strategií fitness a rekondičních center v konkurenčním prostředí oblasti Středního Povltaví, která je prováděna pomocí jednotlivých metod: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, Poziční mapa a využití dotazníkového šetření a hloubkového interwiev s manažery vybraných fitness center. Na základě těchto metod jsou porovnány marketingové strategie dvou rekondičních a regeneračních zařízení: Multifunkčního centra Štěchovice a Sportovní haly Davle. Přínosem bakalářské práce je doporučení na zlepšení provozu fitness center v dané oblasti. Klíčová slova marketing, konkurence, marketingová strategie, marketingový mix, marketing služebThe bachelors thesis deals with the analysis of marketing strategy for sport and regeneration equipments in the competitive conditions of the region Central Povltaví. The analysis is carried out with the aid of several chosen methods: PEST analysis, SWOT analysis, Porters five forces analysis, positional map and use of questionnaires and depth interwiev with managers of selected fitness centers.The marketing strategies of the two sport and regeneration equipments are compared using these methods: Multi- functional center of Štěchovice and Sport hall of Davle. Major contribution of the bachelor's thesis will be the recommendation for improvement of the services of both fitness centers in this particular region. Key words marketing, competition, marketing strategy, marketing mix, marketing of services
Klíčová slova:
konkurence; marketing; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; competition; marketing; marketing mix; marketing of services; marketing strategy