Název: Analýza učiva v učebnici českého jazyka pro 8. ročník základní školy z hlediska kognitivních nároků na žáka
Překlad názvu: Analysis of subject matter in textbook of Czech language for 8th grades of basic school from the viewpoint of the cognitive demands on students
Autoři: Milčáková, Jitka ; Hříbková, Lenka (vedoucí práce) ; Rendl, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bloomova taxonomie; kognitivní náročnost; názor učitele; testy inteligence; učebnice; český jazyk; žák základní školy; Bloom's taxonomy; cognitive demands; Czech language; IQ tests; secondary-school pup; teacher's opinion; textbooks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38567

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet