Original title: Způsoby vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu školské integrace
Translated title: Methods of teaching students with special educational needs in the process of integration
Authors: Ondráčková, Kamila ; Hájková, Vanda (advisor) ; Felcmanová, Lenka (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Keywords: activating teaching methodes; alternative grading; crtical thinking; didactic game; integration; kooperative learning; peer tutoring support; project teaching; student with special educational needs; use of computer technology; aktivizující výukové metody; alternativní způsoby hodnocení; didaktická hra; integrace; kooperativní učení; kritické myšlení; projektová výuka; vrstevnická podpora; využití informačních technologií; žák se speciálními vzdělávacími potřebami

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38543

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302797


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share