Název: Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Překlad názvu: Cultural marketing of the city of Kutná Hora in the years 2009 to 2010
Autoři: Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní marketing; Kutná Hora; marketing kulturního dědictví; Marketing měst a obcí; marketingový mix obce; marketingový výzkum; cultural marketing; Kutná Hora; marketing mix of community; marketing of cultural heritage; Marketing of town and communities; marketing research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet