Název:
VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Překlad názvu:
VISUAL IDENTITY FOR JEWELLERY DESIGNERS
Autoři:
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.
In this thesis a visual style for the brand Palma de Alma and a strategy for promotion and presentation for a new creative studio is proposed. The results of the thesis contain filters for a digital single-lens reflex camera and a smartphone, which alter the image in order to create the overall image of the brand. A proposal of a logotype, a business card and a website is also included.
Klíčová slova:
designérky šperku; fotografické filtry; strategie propagace studia; vizuální identita; webdesign; jewellry designers; photographic filters; studio promotion strategies; visual identity; webdesign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64759