Název:
Implementace RPG hry Dračí Doupě
Překlad názvu:
Implementation of the Dungeons & Dragons Roleplaying Game
Autoři:
Pacinda, Štefan ; Ježek, Pavel (oponent) ; Forstová, Lenka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V rámci ročníkového projektu byla vytvořena hra na motivy Dračího doupěte. Cílem bakalářské práce je popsat a zformalizovat herní rámec hry implementované jako ročníkový projekt, na základě této formalizace poté navrhnout, vytvořit a detailně popsat postup, kterým bude možné automaticky generovat rámec hry pouze ze zadaných parametrů. Součástí práce je formální popis vytvořených algoritmů a rozbor technických podrobností implementace vytvořeného systému. Kromě samostatně pracujícího systému generování herního prostředí je vyvinuta uživatelsky orientovaná aplikace poskytující grafické rozhraní samočinnému generátoru. Kromě toho tato aplikace nabízí nástroje pro manuální úpravy již vygenerovaného herního rámce.In the scope of the recent Academic Year Project a computer game, loosely inspired by the Czech game "Dračí Doupě", was created. "Dračí Doupě" is a role-playing game and its main principles, such as draw-oriented game flow or development of the main character's abilities, were adopted into our game. The aim of this Bachelor Thesis is to formalize the game scope of our implementation. After formalizing, we will focus on designing a representation of the game framework. The main objective is, however, creating a tool capable of generating the game framework automatically, after receiving a set of required parameters. Attention shall be paid to the formal description of the approach in which the game data will be generated. Namely, we will detail all algorithms developed within the project and discuss their characteristics. We shall also define objects, and the relationships between them, to model the world of the game. A graphically-oriented application was developed on top of the automatically working game engine. This application allows us to easily present the results of generating the game data. Moreover, the additional functionality of manual editing is integrated within the application.