Original title:
Monitorování srdeční frekvence v hodinách Lift it
Translated title:
Monitoring of the Heart Frequence in the Classes Lift it
Authors:
Vlasáková, Renáta ; Černá, Jana (advisor) ; Kaplan, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název práce: Monitorování srdeční frekvence v hodinách Lift it Cíle práce: Vyhodnotit vliv cvičení lift it na rozvoj silové vytrvalosti pomocí sledování SF a zaznamenávání cvičební zátěže. Metody: Použito bylo longitudiální monitorování srdeční frekvence u skupiny, která pravidelně navštěvuje cvičení LIFT IT. Proveden byl řízený experiment se záměrem prokázat vliv cvičení Lift IF na kondici cvičících. Výsledek experimentu byl kvalitativně analyzován a interpretován vůči stanoveným hypotézám. Výsledky: Výsledky vykazují funkční změny, kterých bylo/nebylo dosaženo u skupiny pravidelně cvičících Lift it. Výsledky ukazují na malou opodstatněnost monitorování srdeční frekvence v průběhu tohoto cvičení a naopak význam zaznamenávání cvičební zátěže a zvyšování cvičebního tempa. Klíčová slova: sporttester, Lift it, srdeční frekvence, intenzita zatížení, kondice, fitness, zóna srdeční frekvence.Tittle (Thema works): Monitoring ofheart frequence in the classes Lift it Object: Evaluete an effect ofLift it exercise on enhancement the strenght endurance by monitoring heart -rate and recording an exercise load. Methods: We used longitudial monitoring ofheart-rate in Lift it exercise group. We made a control experiment with purpose to find effect of Lift it exercise on condition. Result of experiment was kvantitativly analyzed and interpreted to our hypothesis. Results: Results shows functional changes in whitch we did/didn't achieve in Lift it exercise group. Results shows low justness ofmonitoring heart-rate during this exercise and hight mean ofload recording and enhance training beat. Key words: Sporttester, Lift it, heart rate, exquisiteness ofweighting, mood, fitness, heart- rate zone.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/18010