Název:
Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha
Překlad názvu:
Marketing of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague
Autoři:
Kopecká, Jana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.