Název: Koučink jako nástroj managementu
Překlad názvu: Coaching as a management tool
Autoři: Hrubá, Milana ; Smejkal, Vladimír (oponent) ; Sup, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: Cilem teto prace bylo predevsim prokazat ucinnost vyuziti koucinku jako nastroje pro zvyseni pracovniho vykonu jednotlivce i tymu. A take poukazat na mozna nebezpeci jeho nepromysleneho vyuzivani. Zaverem Ize tedy konstatovat, ze koucovani je nastroj, kterY odkrYva kapacity a potencial manazeru, kterY neni znamy jim samym. Napomaha tedy koucovanemu k vlastnimu rozvoji. Roli kouce je pak napomoci k odstraneni pricin neprimereneho stresu koucovaneho a nastaveni schopnosti zvladani tohoto stresu tak, aby si koucovany vice uvedomoval sam sebe, aby pocit'oval radost ze sve prace a byl naplnen. Pomod koucovani si manazeri take obvykle vyrovnavaji balanci mezi osobnim a pracovnim zivotem a tak dosahuji vnitrniho uspokojeni z prace. Kouc podnecuje v koucovanem zajem 0 praci na so be a pro sebe, pripadne iniciuje tvorbu osobniho programu zamereneho na prozitkovou cast zivota koucovaneho. 8ylo by naivni se domnivat, ze koucovani jako metoda zvysovani vykonnosti a rozvoje je vsespasitelna metoda. Koucovani rozhodne nerozsiruje rozsah znalosti koucovaneho; tento nastroj k tomu neni urcen, ale umocnuje vnitrni energii lidi. Nastroj koucovani, at' uz individualniho nebo tymoveho, pam mezi nejdrazsi rozvojove metody a kazda firma by mela zvazovat tuto investici v kontextu nacasovani, sledovaneho die a vyberu koucovanych....

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/14309

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-290335


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet