Název: Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole
Překlad názvu: Learning difficulties in mathematics and their re-education at the primary school
Autoři: Tlapáková, Šárka ; Dvořák, Petr (oponent) ; Kloboučková, Jaroslava (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole" je zaměřena na studium obtíží v matematice, které se objevují u žáků prvních až devátých ročníků. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou pak ještě dále děleny na dílčí podkapitoly. První část tvoří teoretický základ o specifických vývojových poruchách obecně. Ten je nutný pro další studium poruch učení v matematice a zasazuje tak poruchy učení v matematice do širšího kontextu specifických vývojových poruch. Druhá kapitola je zaměřena konkrétně na poruchy a narušení matematických funkcí. Celý tento úsek tvoří teorie nezbytná pro pochopení této problematiky v praxi. Poslední, tedy třetí kapitola je orientována právě na praxi. Její podkapitoly se zabývají statistikou na Základní škole v Heřmanově Městci, výukovými programy na PC a mojí spoluprací s integrovaným chlapcem. Cílem mé práce bylo obohatit si teoretické znalosti, poznat práci s integrovanými žáky na základní škole a zkusit s nimi pracovat.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/12393

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-288210


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet