Original title: Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole
Translated title: Learning difficulties in mathematics and their re-education at the primary school
Authors: Tlapáková, Šárka ; Dvořák, Petr (referee) ; Kloboučková, Jaroslava (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: Diplomová práce s názvem "Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole" je zaměřena na studium obtíží v matematice, které se objevují u žáků prvních až devátých ročníků. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou pak ještě dále děleny na dílčí podkapitoly. První část tvoří teoretický základ o specifických vývojových poruchách obecně. Ten je nutný pro další studium poruch učení v matematice a zasazuje tak poruchy učení v matematice do širšího kontextu specifických vývojových poruch. Druhá kapitola je zaměřena konkrétně na poruchy a narušení matematických funkcí. Celý tento úsek tvoří teorie nezbytná pro pochopení této problematiky v praxi. Poslední, tedy třetí kapitola je orientována právě na praxi. Její podkapitoly se zabývají statistikou na Základní škole v Heřmanově Městci, výukovými programy na PC a mojí spoluprací s integrovaným chlapcem. Cílem mé práce bylo obohatit si teoretické znalosti, poznat práci s integrovanými žáky na základní škole a zkusit s nimi pracovat.

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/12393

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-288210


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share