Název:
Podpora marketingu a uživatelských preferencí v internetovém obchodě
Překlad názvu:
Support for marketing and user preferences in e-commerce
Autoři:
Hrušovský, Peter ; Dědek, Jan (oponent) ; Bednárek, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza existujících rešení internetových obchodu na bázi opensource i klientských cástí komercních rešení. Návrh architektury internetového obchodu s ohledem na nástroje internetového marketingu, jak z hlediska poskytování informací obchodníkum, tak pro zlepšení použitelnosti pro zákazníky (preference zákazníka pri opakované návšteve, vazby atributu výrobku, hledání príbuzných výrobku). Pilotní aplikace - internetový obchod ve vybrané oblasti komodit.Analysis of existing internet shopping solutions in both the opensource and commercial areas. Architectural design of an e-shop with respect to the internet marketing tools in both the resellers' and clients' aspects (client preferences, item attribute relationship, related goods). Experimental implementation of an e-shop in selected area.