Název: Analýza mediální kampaně z pohledu teorie řečových aktů
Překlad názvu: Media Campaign Analysis according to the Speech Acts Theory
Autoři: Šestáková, Ilona ; Hvorecký, Juraj (vedoucí práce) ; Koťátko, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/30030

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-285519


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet