Název: Role ředitele při vytváření marketingových strategií a propagace zájmového vzdělávání
Překlad názvu: Role of the Manager in Creating Marketing Strategies and a Publicity of a Special-interest Education
Autoři: Fridrichová, Petra ; Pechová, Blanka (oponent) ; Kyncl, Josef (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/28273

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-283566


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet