Název: Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva
Překlad názvu: How Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspective
Autoři: Vránková, Ivana ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Synek, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; ideál krásy; média; reklama; advertising; beauty myth; gender; media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/26742

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-281835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet