Název:
Internetové lékárny
Překlad názvu:
Internet pharmacies
Autoři:
Hynková, Eliška ; Kotlářová, Jana (vedoucí práce) ; Kostřiba, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 82 8. Abstrakt ABSTRAKT INTERNETOVÉ LÉKÁRNY Autor: Hynková Eliška Vedoucí diplomové práce: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Úvod: Žijeme ve světě informačních technologií, které nám umožňují také nakupování zboží pomocí internetu nebo mobilního telefonu. Tento způsob je lidmi stále více využívám a velmi žádán hlavně z důvodu pohodlí nebo nedostatku času. Cíl práce: Zpracovat souhrnný přehled požadavků (legislativních, provozních, počítačových včetně programových) na založení internetové lékárny. Analyzovat jednotlivé faktory ovlivňující internetový prodej zboží s konkretizací na e-lékárny. Diskutovat výhody a nevýhody tohoto prodeje. Vyhodnotit skutečnou reakci e-shopů na potenciální poptávku produktu. Provést průzkum vybraných e-shopů na základě zvolených kritérií. Metodika: Práce s internetovou realitou, včetně dokumentace a realizace konkrétních ukázek z internetové lékárny www.kapkazdravi.cz. Konzultace s odborníky z terénu a využití vlastních zkušeností s prací v e-lékárně. Vybrání produktu, jehož prodej přes internet má určité omezení a zhodnocení reakce e-shopů na zaslaný dotaz. Porovnání internetových obchodů se zaměřením na první dojem, obchodní podmínky, vyhledávání přípravků a akce...84 SUMMARY INTERNET PHARMACIES Author: Hynková Eliška Tutor: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Dept. of Social and Clinical Pharmacy, Faculty of Pharmacy in Hradec Kralove, Charles University in Prague,Czech Republic Background: We are living in the world of technologies enabling us shopping goods using internet or mobile phone. This way becomes more and more popular and asked with people because of its comfortable and fast use. Aim of study: Process total summery of requirements (legislative, operational, computerized including software) to set up internet pharmacies. Analyse e-pharmacie's individual factors influencing web-based sale. Discuss advantages and disadvantages of this sale. Analyse e-shop's real reaction to potencial product demand. Make sales-research of chosen e-shops based on specific selections. Methods: Working with internet reality, including documentation and realization of concrete samples in www.kapkazdravi.cz. Discussing with experts and using own work experiences in e-pharmacie. To select a product that is limited in internet sale and after that analyse e-shop's reaction. Comparing e-shops firt impression, business conditions, searching for goods and sales for customers. Results: Before starting a new e-pharmacie it is neccessary to know about legislature relating to beginning and...