Název:
Chování spotřebitele na trhu sportovních výrobků
Překlad názvu:
Consumer behaviour on the market for sports goods
Autoři:
Bláhová, Kateřina ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní pojmy - marketing, nákupní chování a segmentaci trhu. Další části jsou věnovány samotnému výzkumu, který byl proveden metodou písemného dotazování na vzorku 305 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány do grafů a vyplývající informace shrnuty v závěru. Klíčová slova: nákupní chování, dotazník, segmentace trhuAnnotation: This thesis deals with the subject of consumer behaviour. The main objective of the work is to analyze the behaviour of the Czech consumers on the market for sports goods based on my own research. The first part, theoretical one, defines the basic terms - marketing, consumer behaviour and market segmentation. The other chapters are focused on the research itself. The survey has been based on information from 305 informants written samples. The results of the research are shown in the graphs and the main points are finally summarizes in the conclusion Keywords: consumer behaviour, questionnare, market segmentation.