Název:
Corporate Identity HC Slavia Praha a její využití v komerční činnosti
Překlad názvu:
Corporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activities
Autoři:
Kolaříková, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] CORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových prostředků k posílení stávajících prvků identity a doplnění o prvky nové. Metody: Práce byla vypracována na základě případové studie, zkoumání dokumentů a interview. Informace získané uvedenými metodami umožnili posoudit současný stav corporate identity a sloužily jako podklad pro sestavení SWOT analýzy, z jejíchž výsledků vychází návrhy na zlepšení současného stavu využívání prvků corporate identity. Výsledky: Práce komplexně popsala hlavní znaky klubové identity HC Slavia Praha a využití těchto podstatných složek v komerční činnosti. Pomocí SWOT analýzy zdůraznila hlavní klady a nedostatky HC Slavia Praha v této oblasti a na jejím podkladě navrhla zlepšení současného stavu. Návrhy je možné shrnout do jednoho základního bodu, tj. zaměření na zvýšení návštěvnosti domácích utkání a v jejím důsledku budování značky HC Slavia Praha. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, corporate identity, lední hokej, HC Slavia PrahaCORPORATE IDENTITY OF HC SLAVIA PRAHA AND ITS UTILIZATION IN COMMERCIAL ACTIVITIES Objectives: The aim of this work is to assess the corporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activities. The next object is to propose new instruments to reinforce existing components and integrate new elements. Methods: Case study, document research and interview were methods used for the elaboration of this thesis. We applied the acquired information to assess current corporate identity and to compile a SWOT analysis. Following corporate identity improvements are based on SWOT analysis's results. Results: Thesis described general signs of corporate identity of HC Slavia Praha in its complexity and together with its utilization in commercial activities. Through the SWOT analysis we emphasized main assets and limitations of HC Slavia Praha in this field and suggested the improvement of actual state of affairs. We can summarize all suggestions into one fundamental point which is to focus on the growth of audience during home games and as a result the building of a strong brand of HC Slavia Praha. Keywords: marketing, communication mix, corporate identity, ice hockey, HC Slavia Praha