Název: Využití reklamních prostředků v cestovním ruchu v České republice a praktická analýza využití svátků v reklmaních kampaních
Překlad názvu: The Use of Advertising Media in Tourism in the Czech Republic and Practical Analysis of the Use of Holidays in Advertising Campaigns
Autoři: Löffelmanová, Tereza ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Svoboda, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/10263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-275682


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet