Název:
Marketingový plán tanečního centra
Překlad názvu:
Marketing plan of Dance centre
Autoři:
Stodolová, Pavla ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, marketingového výzkumu, analýzy zákazníka a analýzy konkurence. Výsledky: Vytvoření návrhu rozvrhu tanečních lekcí ve vlastním tanečním centru, umístění centra, vytvoření konkrétní reklamní kampaně a finančního plánu. Klíčová slova: Marketingový plán, podnik, marketingový výzkum, marketingový mix, cílové skupiny, propagace, taneční centrum, open class.Title: Marketing pian ofDance centre Aims: Create a proposal for a new Dance Centre in Prague, evaluation of competing center, create a promotion proposal ofmy own centre. Method: S-W analysis, marketing research, consumer's analysis and analysis of competition. Results: Create a proposal of schedule for dance lessons in my own dance centre, location ofthe centre, create a specific advertising campaign and financial pian. Key words: Marketing plan, company, marketing research, marketing mix, target groups, publicity and promotion, dance centre, open class.