Název:
Evidence a zpracování informací kódovaných obrazovou formou u dětí pěti a sedmiletých
Překlad názvu:
Filing and Processing of Coded Information in Picture Form for Children between Five and Seven Years of Age
Autoři:
Dvořáková, Jana ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořák, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce vychází z předpokladu, že na počátku školní docházky převažuje v matematice smíšená komunikace obrazně akustická. Práce popisuje úskalí v procesu zpracování vyslovených informací u dětí před vstupem do školy a dětí v prvním ročníku školní docházky. Respektive do jaké míry lze toto úskalí eliminovat zařazením netradičních aktivit s převažující ústní komunikací Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The diploma work is based at the presumption that at the beginning of the school attendance a mixed picture - acoustic communication in mathematics is prevailing. The work describes the difficulty in the process of executing of pronounced information at the children of pre-school age and the children attending the first class at school. The work also describes how to eliminate this difficulty by including of some innovative activities in which an oral communication is prevailing. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)