Název: Sémioprostor reklamních kampaní před referendem o vstupu ČR do EU : (srovnání kampaně MZV ČR, kampaně soukromého média a kampaně média veřejné služby)
Překlad názvu: Semiosphere of media campaigns for referendum on accession of the Czech Republic to the EU
Autoři: Knotová, Markéta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/6706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-269075


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet