Original title:
Podniková image a identita basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti
Translated title:
Corporate Image and Identity of Basketball Clubs and their Usage for Business Activity
Authors:
Pillár, Pavel ; Berka, Pavel (advisor) ; Šesták, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Abstract:
Název práce: Podniková identita a image basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti. Title of work: Corporate image and identity of basketbal! clubs and their usage for business acitivity. Cíl práce: Seznárrůt se s problematikou podnikové identity a image a představit si její využití pro obchodní činnost profesionálních basketbalových klubů. Charakteristika image a identity basketbalu v ČR s důrazem na postavení nejvyšší mužské basketbalové ligy. Porovnání stavu image a identity u tří vybraných celků nejvyšší české basketbalové soutěže mužů. Metoda: Použití metody hloubkových rozhovorů, respektive interview s experty. Studium interních materiálů i archivů České basketbalové federace. Pro porovnání image použita SWOT analýza. Výsledky: Mohou pomoci k pochopení důležitosti image a identity pro obchodní činnost profesionálních sportovních klubů. Doporučení mohou sloužit českému basketbalu k vylepšení jeho pozice a k rozpoznání příležitostí, které propracovaná image nabízí. 2
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/983