Original title: Podniková image a identita basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti
Translated title: Corporate Image and Identity of Basketball Clubs and their Usage for Business Activity
Authors: Pillár, Pavel ; Berka, Pavel (advisor) ; Šesták, Zdeněk (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Název práce: Podniková identita a image basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti. Title of work: Corporate image and identity of basketbal! clubs and their usage for business acitivity. Cíl práce: Seznárrůt se s problematikou podnikové identity a image a představit si její využití pro obchodní činnost profesionálních basketbalových klubů. Charakteristika image a identity basketbalu v ČR s důrazem na postavení nejvyšší mužské basketbalové ligy. Porovnání stavu image a identity u tří vybraných celků nejvyšší české basketbalové soutěže mužů. Metoda: Použití metody hloubkových rozhovorů, respektive interview s experty. Studium interních materiálů i archivů České basketbalové federace. Pro porovnání image použita SWOT analýza. Výsledky: Mohou pomoci k pochopení důležitosti image a identity pro obchodní činnost profesionálních sportovních klubů. Doporučení mohou sloužit českému basketbalu k vylepšení jeho pozice a k rozpoznání příležitostí, které propracovaná image nabízí. 2

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/983

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-267142


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share