Název:
Komunikační strategie pro konkrétní firmu
Překlad názvu:
Communication Strategy for Company
Autoři:
Mlčková, Helena ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce, na základě teoretických poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace, analýzy vnitřního i vnějšího okolí firmy a jejích zákazníků, definuje současný stav společnosti a navrhuje možnou komunikační strategii.
This Diploma thesis, on the basis of theoretical knowledge from marketing area and marketing communication, internal and external firm environment and hers customer analysis, defines the present state of company and suggests a possible communication strategy.
Klíčová slova:
komunikační strategie.; Marketing; marketingová komunikace; communication strategy.; Marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63963