Název:
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu:
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři:
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu.
My work is focused on web site’s optimization for search engines, optimization tricks and consequent sale strategy, including marketing and manager’s knowledge of economic branch such as competition, propagation and market’s presentation.
Klíčová slova:
Internet; konkurenční boj; marketingové triky; optimalizace; propagace; SEO; strategie prodeje; webové stránky; competitors figur; Internet; marketing tricks; optimalization; propagation; SEO; strategy of selling; web pages
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63947