Original title:
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Translated title:
The Internet as a means of communication and promotion companies
Authors:
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (advisor) ; Kubálková, Markéta (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.The aim of the thesis is to find the optimal internet communication strategy of the company. The work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the concepts of marketing, internet marketing, SEO optimization, WWW, advertising on the internet, social networks. The practical part on the example of the company SOLAR STOP Czech a.s. shows the optimization of internet promotion and comparison with the previous version including benefits.
Keywords:
Google Analytics; Internet; internet marketing; SEO; social networks; Google Analytics; Internet; Internetový marketing; SEO; Sociální sítě; SOLAR STOP Czech a.s.; www
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52716