Název:
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Překlad názvu:
The Internet as a means of communication and promotion companies
Autoři:
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.The aim of the thesis is to find the optimal internet communication strategy of the company. The work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the concepts of marketing, internet marketing, SEO optimization, WWW, advertising on the internet, social networks. The practical part on the example of the company SOLAR STOP Czech a.s. shows the optimization of internet promotion and comparison with the previous version including benefits.
Klíčová slova:
Google Analytics; Internet; Internetový marketing; SEO; Sociální sítě; SOLAR STOP Czech a.s.; www; Google Analytics; Internet; internet marketing; SEO; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52716