Original title:
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
Translated title:
Digital marketing of animal shelters.
Authors:
Fuchsa, David ; Vondra, Zdeněk (advisor) ; Horný, Stanislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.The purpose of this thesis is to create a concept of digital communication for nonprofit organisations like animal shelters. These organisations struggle with lack of money, people and capacity and do not utilize the potential of digital marketing. The proposed strategy should help them to mitigate the impact of those problems and also to fulfill the objectives of the organisation at a minimal budget.
Keywords:
Animal shelter; Comunication; Digital marketing; Digitální marketing; Komunikace; Útulek
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52670