Název: Marketingová analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Překlad názvu: Analysis of marketing strategy of restaurant "Na Pekárně"
Autoři: Macková, Martina ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza; Marketingová strategie; Marketingový mix; Mystery shopping; PEST; Stravovací zařízení; SWOT; Analysis; Marketing mix; marketing strategy; Mystery shopping; PEST; Restaurants; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52637

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet