Název:
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Překlad názvu:
Starbucks marketing strategy
Autoři:
Korbelová, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti Starbucks. Cílem je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie pro společnost Starbucks. V první kapitole je rozebrána oblast marketingu, význam marketingové strategie, uveden marketingový mix v rozšířeném rozsahu a popsány situační analýza a proces segmentace trhu. Druhá kapitola představuje společnost Starbucks a jsou zde provedeny všechny analýzy vyjmenované v teoretické části. Třetí kapitola se týká výzkumného šetření mezi zákazníky značky. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření zaměřeného na hodnocení vztahu typického zákazníka k produktu a značce Starbucks.This thesis focuses on the marketing strategy for Starbucks. The goal is to suggest marketing strategy improvements for Starbucks based on analyses done. The first chapter deals with marketing, the importance of marketing strategy, marketing mix put in the extended range and there are described the situation analysis and the process of market segmentation. The second chapter presents the company of Starbucks along with all analyses listed in the theoretical part. The third chapter covers the research among the customers of the brand. For the research there was used questionnaire investigation focused on the evaluation of the relationship of a typical customer to a Starbucks product and the brand.
Klíčová slova:
analýza SWOT; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu; situační analýza; market segmentation; marketing mix; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52588