Original title: Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Translated title: Marketing research and analysis of consumer perception of private labels
Authors: Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (advisor) ; Rozsypal, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand; chain store; electronic questionnaire; marketing research; private label; Elektronický dotazník; Marketingový výzkum; Obchodní řetězec; Privátní značka; Značka

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52476

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264234


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-03-28, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share