Název:
Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Překlad názvu:
Strategic analysis of Bontonfilm promotions s r.o.
Autoři:
Maturkanič, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a závěr. V teoretické části se opírá o studium odborných bibliografických zdrojů. Strategická analýza podniku v praktické části obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu konkurentů, analýzu vnitřního prostředí včetně analýzy zdrojů a kompetencí, analýzu BCG a také analýzu SWOT. Na základě výsledků z jednotlivých analýz byla navržena vhodná strategie pro rok 2017, která odpovídá stanoveným cílům společnosti.This master thesis is focused on a company called Bontonfilm promotions s r.o. The company is mainly interested in sales of promotional products and have been founded by the end of the year 2014. Only one year of relevant information about the company were available. Strategic analysis of the company evaluates and proposes a strategy of the company for year 2017. The thesis is divided into theoretical, practical part and the conclusion. The theoretical part is based on specialized bibliographic sources. Strategic analysis contains internal & external analysis, analysis of competitors, BCG analysis and SWOT analysis. Due to the results of these investigations there is a proposed strategy for year 2017 that correspond to the company goals.
Klíčová slova:
BCG matice; Cash flow; Finanční analýza; PEST analýza; Porterův model 5 sil; Strategie podniku; SWOT analýza