Název:
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Překlad názvu:
Marketing communication of the selected company
Autoři:
Maixnerová, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Bohemilk a. s.
V teoretické části je popsán marketingový mix, marketingová komunikace a její nástroje jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing a sponzoring.
Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti, je zde popsán marketingový mix a analyzována marketingová komunikace společnosti. Poté je zhodnocena marketingová komunikace společnosti Bohemilk a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
This Thesis deals with marketing communication. The main objective of this thesis is to propose recommendations to improve marketing communication in Bohemilk a.s.
The theoretical part describes marketing mix, marketing communication and its tools such as advertisement, sales promotions, personal selling, public relations, direct marketing and sponsoring.
The practical part deals with company presentation, analyses marketing mix and marketing communication. Then Thesis evaluates the marketing communication in the company of Bohemilk and suggests recommendations that could improve the marketing communication.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; sponzoring