Original title: Reklamní kampaně na internetu
Authors: Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (advisor) ; Škardová, Miroslava (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Keywords: affiliate marketing; internetová reklama; internetové srovanávače cen; internetový marketing; marketing ve vyhledávačích; online marketing; online reklama; pay-per-click; pay-per-click kampaň; pay-per-click reklama; PPC marketing; PPC reklama; PPC reklamní kampaň; reklama ve srovnávačích cen; reklama ve vyhledávačích; reklamní kampaně na internetu; shopping comparison; srovnávače cen; vyhledávače cen

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4704

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2618


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share