Název:
Strategické marketingové plánování
Autoři:
Poláková, Veronika ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingového mixu pro nejvhodnější strategii vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků společnosti MND neboli Moravské naftové doly. Společnost MND prodává a dodává zákazníkům plyn a elektrickou energii.
Práce bude obsahovat dvě části. V první části bude obsažena literární rešerše, která bude popsána pomocí prostudování odborné literatury z oblasti marketingu.
Praktická část bude zaměřena na společnost Moravské naftové doly, kde bude charakterizována a posuzována pomocí vědních metod například analýza sekundárních dat, dedukční metoda a také pomocí metody empirického poznání. Praktická část bude také obsahovat Porterův model pěti sil, STEP analýzu a SWOT analýzu, která hodnotí příležitosti a ohrožení. SWOT analýza bude vycházet z analýzy konkurenceschopnosti pro zjištění silných a slabých stránek společnosti.
Klíčová slova:
komunikace; konkurence; marketing; marketingový mix; služby; strategický marketing; tvorba strategie; zákazník